Koncert u Uljaniku-Bajaga i Instruktori

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

U subotu 29.04.06. sam neplanirano završila na koncertu Bajage i Instruktora. I baš zato što je bilo neplanirano ispalo je jako dobro. Naravno kao što znate, posjećujem kafić Oceana, vlasništvo mojih prijatelja, Zorana i Jelene i tamo se često dogodi da sretnem poznate estradne umjetnike.
Moja subotnja ruta odlaska na tržnicu u nabavku finih namirnica za ručak kada možemo onako obiteljski sjesti za stol svi u isto vrijeme meni jako znači pa ne propuštam taj ritual.
Dakako, u moj subotnji ritual se uklapa i fini makijato koji ne propustim popiti u Oceani u povratku sa tržnice. To sam i jučer učinila, naravno u društvu mog mužića koji mi pomegne sve te namirnice odnijeti doma.
Sjela sam lijepo, pričekala svoju kavicu koju ne moram posebno naručivati jer se već zna koja je, i uvukla se u priču sa Jelenom, Robi sa Zoranom.
I tako u priči dotaknemo se koncerta Bajage koji je trebao biti navečer. Jelena se već spremala za koncert, a kako Robi preferira druge muzičare i nije lud za Bajagom, tako se ni meni samoj nije dalo ići na koncert iako mi je Bajaga ok. sa svojim pjesmama, a na njegovom koncertu sam bila prije više od dvadeset godina u Piramidi. No na posljednjem koncertu Urbana u Uljaniku, toliko sam se iznervirala zbog lošeg ozvučenja ( a nije ništa bolje volje bio ni Urban), da sam odlučila više ne posjetiti ni jedan koncert tamo jer nema smisla slušati unakažene pjesme zbog loših zvučnika.
Zaželila sam Jeleni dobar provod, nakon popijene kavice i krenusmo mi doma. Nakon dobrog ručka, svi smo se razmilili po kući kako bi našli pravo mjesto za odmor, kad mi stiže SMS. U to doba mi obično niko ne šalje SMS-ove, pa sam mislila da je netko pogriješio. Pročitam, kad ono Jelena me zove na piće predvečer uz pripomenu da će ih možda i Bajaga posjetiti u Oceani.
Nisam imala ništa drugo u planu pa oko 19.00 h krenuh tamo, Robi je već ranije otišao nešto srediti u ured, pa smo dogovorili sastanak u Oceani.
Kad sam došla u Oceanu, nisam ugledala Bajagu već sasvim nepoznatog muškarca kako sjedi u društvu sa Jelenom i Zoranom, koji mi se predstavio kao Buba. Saznala sam da je gitarista u Bajaginom bendu, a pozna se od malih nogu sa Jelenom, pa je ovom prilikom došao u Oceanu posjetiti Jelenu i Zorana.
Mislio je povesti i Bajagu i ostale članove benda na cugu ovdje, ali kako je sa njima na turneji i pjevačica Bebi doll, tako su imali neku drugu obavezu u to vrijeme.
Fino smo se napričali sve do 21h, kad sam ja mislila krenuti doma sa svojim Robićem, a on izjavi: “Pa mogla bi i ti sa Jelenom na koncert, to što ja ne idem ne znači da ti ne trebaš ići.” Premišljala sam se doslovno tri sekunde i odlučila da ću ići na koncert. Robi je otišao doma djeci, a ja sam ostala kako bi sa njima otišla na koncert. Naravno, ni ovaj put nisam imala kartu. Valjda mi je to sudbina kad su u pitanju koncerti. Pola sata kasnije uputismo se sa Bubom u Uljanik, ja sam kupila kartu, al smo se malo nasmijali kad Buba nija mogao naći svoju propusnicu kao član benda. Nije bio siguran hoće li ga na ulazu prepoznati ako ne nađe propusnicu, te smo mu velikodušno ponudili kupiti ulaznicu kako koncert nebi propao jer mu fali član koji je zapeo na ulazu. No sve je bilo ok kad ju je pronašao.
Iznenadila sam se ulazeći u Uljanik, jer sam primjetila neka poboljšanja, koja su se i pokazala kasnije.Premjestili su stage na drugu stranu, malo sredili ozvučenje i sve u svemu bilo je puno bolje. O posjetiteljima ne moram ni pričati. Obično je naša Pulska publika, mrtvo puhalo kad su koncerti ali su me ovaj put ugodno iznenadili. Bila je hrpa ljudi, sve je bilo dupkom puno, skakalo se, pjevalo tako da je atmosfera bila užarena.
Bajaga i Instruktori izveli su jako dobar koncert svojim starim i novim pjesmama, a promovirali su i novi album točno u ponoć. Naravno najživlji član benda Žika Milenković bio je animator koncerta kakvog treba tražit, tako da smo uživali u negovim malim govorima, čak ga je u jednom trenutku publika skinula sa stagea i malo nosila na rukama.
Oduševila sam se kad sam vidjela da je Buba uzeo jednu vrećicu šećera iz Oceane i zakačio je na gitaru za vrijeme koncerta jer mu se kafić jako svidio. To ćete vidjeti i na slikama sa koncerta, napravila sam pristojan slideshow.
Sada vas ostavljam da razgledate. Slike su male, a vi kliknite na njih kako bi ih vidjeli veće.
Bajaga i Instruktori: Momčilo Bajagić-Bajaga, Žika Milenković-glasi gitara, Miroslav Cvetković-bas, Saša Lokner-klavijature, Čedomir Macura-bubnjevi, Ljubiša Opačić-Buba-gitara.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookPin on PinterestShare on StumbleUponEmail this to someonePrint this page